Visszatérítési irányelvek

FELTÉTELEK ÉS SZEMPONTOK

Visszatérítés és csere

Lehetősége van a megvásárolt termékek visszajuttatására a vásárlást követő 14 napon belül, és joga van a termék kicserélésére vagy pénzének visszafizetésére.

A visszaküldeni vagy cserélni kívánt terméknek sértetlennek kell lennie. A terméket eredeti és sértetlen csomagolásban, zárt dobozban kell visszaküldeni. Ellenkező esetben a panaszbejelentés visszautasítására vagy részben történő megoldására kerül sor.

A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül küldjön írásbeli értesítést a szerződés felmondásáról (e-mail vagy postai küldemény), és 30 napon belül küldje vissza a terméket a címünkre: BOROTREND, trgovina na drobno po pošti ali po internetu, d.o.o. , Habatova ulica 20, 1236 Trzin, SLOVENIA

Pénzvisszatérítés esetén töltse ki: https://winscroll.hu/visszatérítés

A termék cseréje esetén töltse ki: https://winscroll.hu/termékcsere

Az űrlap kitöltése után .pdf dokumentumot kap a címére, amelyet nyomtasson ki és csatolja a csomaghoz.

A feltöltött űrlap mellékelt példánya nélkül nem tudjuk azonosítani a csomagokat. Következésképpen a panasz/csere iránti kérelmét nem lehet megoldani.

A szállítási költségek a feladót terhelik. Nem veszünk át fizetendő csomagokat.

Abban az esetben, ha a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül nem kapjuk meg az írásbeli lemondást, a pénz visszatérítése vagy a csere nem lehetséges.

A termék cseréje megtörténik, vagy a pénz visszaküldésre kerül a csomag kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül.

Panasz

Abban az esetben, ha a termék nem működik megfelelően, garancia igényelhető. Az általunk kínált összes elektronikus készülékre 24 hónapos garancia van.

A garancia nem érvényes abban az alábbi esetekben:

  • fizikai sérülés
  • elhasználódás
  • vagy ha a terméket helytelen, nem megfelelő és gondatlan használatából eredő kár érte

A terméket eredeti és sértetlen csomagolásban, zárt dobozban kell visszaküldeni. Ellenkező esetben a panaszbejelentés elutasításra vagy részben történő megoldásra kerül.

Panasz esetén küldje el nekünk a terméket a következő címre: BOROTREND, trgovina na drobno po pošti ali po internetu, d.o.o. , Habatova ulica 20, 1236 Trzin, SLOVENIA

Pénzvisszatérítés esetén töltse ki: https://winscroll.hu/visszatérítés

A termék cseréje esetén töltse ki: https://winscroll.hu/termékcsere

Az űrlap kitöltése után .pdf dokumentumot kap a címére, amelyet nyomtasson ki és csatolja a csomaghoz.

A feltöltött űrlap mellékelt példánya nélkül nem tudjuk azonosítani a csomagokat. Következésképpen a panasz/csere iránti kérelmét nem lehet megoldani.

A szállítási költségek a feladót terhelik. Nem veszünk át fizetendő csomagokat.

A panasz a csomag kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül megoldásra kerül.